Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

 

 

Start

Kalendarium

Opis

Galeria

Filmy

Kontakt

Linki

 

 

 

TQ

 

 

 

26 styczeń 2010: Złożyłem zamówienie na przepustnice (Throttle Quadrant).

 

Po wielu przemyśleniach zamówiłem w końcu TQ. Zamówienie będzie jednak dość długo realizowane więc paczkę z zamówieniem dostanę dopiero pod koniec marca.

 

Zastanawiałem się nad zakupem Pedestalu, TQ, Yoke lub rzutnika. Wybór padł na TQ. Następny w kolejności będzie wolant (Yoke), później Pedestal, a potem… zobaczymy. Zamówione TQ jest najdroższym ze wszystkich dostępnych wersji. Jest to model w całości metalowy, a poza tym w całości zmotoryzowany. Chodzi o to, że jeśli samolotem zarządza Autopilot, to wtedy dźwignie ciągu silników same się przesuwają. Oczywiście całość będzie złożona i zaprogramowana – wersja Unit tak jak zwykle.

 

 

 

26 marzec 2010: Dostałem i zamontowałem moje długo oczekiwane przepustnice.

 

Na zamówienie czekałem 2 miesiące, ale było warto. TQ prezentuje się wyśmienicie. Cały kokpit też wygląda już coraz bardziej na skończony, ale jednak jeszcze dużo rzeczy zostało do zrobienia.

 

Nareszcie doczekałem się realizacji zamówienia. Wszystko zostało od razu bez problemu podłączone i ustawione na miejscu. Z konfiguracją nie było żadnych problemów, gdyż TQ nie jest oparte tak jak inne elementy na płytkach FSBUSa, tylko na nowej elektronice. Po podłączeniu wystarczy zainstalować sterownik, skalibrować dźwignie i od razu wszystko działa. Jeśli chodzi o montaż, to w zasadzie go nie było, bo wystarczyło TQ postawić na podłodze i przykręcić kilkoma śrubkami do podstawy FMC. Ze wszystkich elementów w kokpicie bez dwóch zdań ten był najłatwiejszy zarówno w montażu jak i w zaprogramowaniu do FS’a.

 

Do konfiguracji potrzebne są:

  

- Project Magenta MCP

- Project Magenta PM Systems

- Sterownik do TQ (dołączony do TQ)

 

 

 

Zdjęcia z budowy jak i aktualne znajdziesz tutaj:

 

TQ